Koszty i sposoby dostawy

  ---------------------------------------------------------------

Dostawy realizujemy przy współpracy z firmą logistyczną GEIS sp. z o.o. Czas dostawy to 2-3 dni robocze od momentu zaksięgowania wpłaty.
Status wysyłki można sprawdzić poprzez wpisanie numeru przesyłki w wyszukiwarce statusu na stronie http://www.geis.pl
Numer przesyłki wprowadzany jest po nadaniu przesyłki i jest umieszczony w opisie statusu realizacji przesyłki na stronie www.sklep.panegara.pl
Dokładamy wszelkiej staranności w sprawnej obsłudze zamówień naszego Sklepu, lecz bardzo nam przykro - niestety nie mamy wpływu na porę dnia / godziny dostarczenia przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres, lecz istnieje możliwość uzyskania bardziej szczegółowych danych na temat godziny dostawy w call center GEIS pod numerem: 22-212 28 00 (Pn. - Pt. godz. 8.00 - 18.00), w tym możliwość rozmowy z Kurierem realizującym dostawę. Zapraszamy do kontaktu z GEIS bezpośrednio.
 
Koszt przesyłki do 30 kg wynosi 17,99 PLN (brutto).

Przesyłki o wadze powyżej 30 kg, mniej niż 60 kg koszt przesyłki wyniesie 2 x 17,99 PLN (brutto). W przypadku zainteresowania zakupem większej ilości produktów prosimy uprzejmie o kontakt bezpośredni drogą e-mailową lub telefonicznie z Doradcą naszego Sklepu - ustalimy indywidualny, ekonomiczny sposób dostawy.

Przesyłki wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku włącznie (oprócz dni i świąt ustawowo wolnych od pracy).

Wysyłka realizowana jest maksymalnie 48 h po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty.

Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w obecności pracownika GEIS. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od Pracownika GEIS spisania właściwego protokołu.

W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez Niego w formularzu zamówienia adresem, podanym jako adres Dostawy, pracownik GEIS pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny.

W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez GEIS skontaktujemy się z Państwem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie termin i koszt ponownej Dostawy.

Jeśli Klient nie otrzyma przesyłki z zamówionym towarem w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia (może świadczyć to o zaginięciu paczki przez przewoźnika) prosimy w takiej sytuacji o niezwłoczny kontakt e-mailowy na adres: sklep@panegara.com
 
Złożenie zamówienia w naszym sklepie oznacza zapoznanie się z wszystkimi warunkami dostaw i regulaminem sklepu.